Тиждень соціальної підтримки

«Свідоме теперішнє - щасливе майбутнє»
18.11.2019 р. – 22.11.2019 р. 

День

План заходів

Клас

1

ПОНЕДІЛОК«Дивись не де ти впав, а на що наразився»

Галерея емоцій                   

учні 1-11 кл.

Тренінг «Розвиток комунікативних умінь і навичок»

педколектив

Виступ на методичному об’єднанні класних керівників на тему: «Роль соціально-психологічної служби в професійній роботі з учнями групи ризику та учнями соціально незахищених категорій»

класні керівники5-11 класів

Шкільна пошта (упродовж тижня)

учні 1-11 кл.

Оформлення стенду соціально-психологічної служби на тему: «Свідоме теперішнє  - щасливе майбутнє»

учні 1-11 кл.педколектив

Конкурс на тему «Світ моєї душі» (упродовж тижня)

учні

Під час перерв лунає релаксаційна музика(упродовж тижня)


2

ВІВТОРОК«Без тертя смарагд не заблищить»

Соціально-психологічне дослідження :«Вивчення мікроклімату в класі». (Методика Фідлера)

учні 10 класу

Урок увічливості(презентація)

учні 1-2 кл.

Тренінгове заняття  на тему: «Соціальна адаптація до сучасних умов життя»

діти труд. мігрантів

3

СЕРЕДА«Якщо хочеш мати друга, навчися сам бути другом»

Зустріч з представником кримінальної міліції

учні 8 класу

Інтерактивне заняття на тему: «Товариські відносини та дружба»

учні 7 класу

Матеріали на стендМати Тереза як взірець доброчинності та милосердя

учні 1-11 кл.педколектив

4

ЧЕТВЕРБогам  -  шана, батькам - честь

Тренінгове заняття «Стать та статеві стосунки»

дівчатка 9 кл.

Засідання лінійки активуВиступ для членів учнівського активу на тему: «Сім’я  - осередок любові та поваги»

учні 7-9 класів (15-20 осіб)

Тренінгове заняття «Формування рівноправного та відповідального материнства і батьківства»

учні 11 класу

5

П’ЯТНИЦЯНайкраща подушка  - це чиста совість

Лекція «Як запобігти приводу до відділку міліції?»

учні 9 класу

Тренінгове заняття «Профілактика правопорушення серед підлітків»

учні 10 класу

Матеріали на стенд«Права дитини»«Твої права, обов’язки і відповідальність»

учні 1-11 кл.педколектив

Підведення конкурсу емблем на тему: «Свідоме теперішнє  - щасливе майбутнє»

учні 8-11 класів

Підведення підсумків тижня соціальної підтримки «Свідоме теперішнє – щасливе майбутнє»

Класні керів-ники 1-11 кл.


Звіт
про проведення тижня соціальної підтримки
«Свідоме теперішнє - щасливе майбутнє»
З 18.11.по 22.11.2019 р. у Білоусівському НВК проходив тиждень «Соціальної підтримки» під гаслом «Свідоме теперішнє - щасливе майбутнє»
Понеділок  під девізом «Дивись не де ти впав, а на що наразився»  розпочався з галереї емоцій серед учнів 1-11 класів, конкурсів малюнків «Світ моєї душі». Було оформлено стенд соціально-психологічної служби на тему: «Свідоме теперішнє  - щасливе майбутнє».
 Вівторок девіз якого був «Без тертя смарагд не заблищить». Серед учнів 10 класу було проведено соціально-психологічне дослідження: «Вивчення мікроклімату в класі».  Презентовано урок толерантності у 3Б класі.
Середа  «Якщо хочеш мати друга, навчися сам бути другом» для учні7 класу проведено інтерактивне заняття на тему: «Товариські відносини та дружба». Оформлено стенд учнями 8 класу «Мати Тереза як взірець доброчинності та милосердя».
 Четвер «Богам  -  шана, батькам - честь»  розпочався із засідання лінійки активу «Сім’я  - осередок любові та поваги». Проводилися тренінгові заняття «Стать та статеві стосунки» дівчатка» серед учениць 9 класу. «Формування рівноправного та відповідального материнства і батьківства» серед учнів 11 класу.
 П’ятниця «Найкраща подушка  - це чиста совість» розпочалося із тренінгового заняття «Профілактика правопорушення серед підлітків» серед учнів 10 класу. Оформлено стенд учнями «Права дитини» «Твої права, обов’язки і відповідальність».
 На завершення було підведення конкурсу емблем на тему: «Свідоме теперішнє  - щасливе майбутнє».

Соціальний педагог                                                 Н.В. Самборська

Немає коментарів:

Дописати коментар

ЯК ВИЗНАЧИТИ ЧИ КОМФОРТНО ДИТИНІ В КОЛЕКТИВІ?

Дитина не завжди може висловити словами те, як вона відчуває себе в колективі. Навіть якщо проблеми є, батьки часто дізнаються про них через...