Як оцінювати дітей з особливими освітніми потребами
https://nus.org.ua/articles/yak-otsinyuvaty-ditej-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy/?fbclid=IwAR2sVE4--B3LMCtcdcRsklJ4VSE1c82-AkY9dUXffJ778OIlIxctaNO2Bh8
Як змінитт методи й підходи до навчання в реаліях пандемії: 9 порад
Навчання в умовах COVID-19: Які практики пропонує програма соціально-емоційного та етичним навчання
https://nus.org.ua/articles/navchannya-v-umovah-covid-19-yaki-praktyky-proponuye-programa-sotsialno-emotsijnogo-ta-etychnogo-navchannya/?fbclid=IwAR1fo7EgW2dC1xSOMFbfQlLZLTQYInv47Kt7MCaLWLSSeeN04x7w9BN1cUI
Як вчителю працювати дістанційно і Зберегти Психічне здоров'я - Головні тези з Онлайн-EdCamp 2020
Як поєднаті Дистанційне навчання з інклюзівнім
Профіль інклюзівніх учителів: що смороду ма ють знаті та вміті https://nus.org.ua/articles/profil-inklyuzyvnyh-uchyteliv-shho-vony-mayut-znaty-ta-vmity/?fbclid=IwAR2dcvnbNFg1XBfJ0QxP4g2vLl0jiBZXceSCK7hsqD5oAyrc509ZI9f-dto
Як організуваті Дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/?fbclid=IwAR0U9Gq0MqcG4qqzKH9LB66yQOKjB1v2RrVSd3sqg8mXkSkdapquIcSvD7c
Як допомогти дітям вчитися вдома – поради батькам
Навчання вдома: практичні поради для батьків
"Коло емпатії". Почінаймо з себе
Як пом'якшити Вплив самоізоляції і вийти з карантину без емоційніх потрясінь
https://nus.org.ua/view/yak-pom-yakshyty-vplyv-samoizolyatsiyi-i-provesty-chas-na-karantyni-v-zadovolennya/?fbclid=IwAR006xR3C3fBvrCA0CM_77XaKiwaDEgdR6p2h4UVn6vZGQxX79tE-LCrP1Q
Немає коментарів:
Дописати коментар