Батькам

       ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ: «ДІТИ. ІНТЕРНЕТ. МОБІЛЬНИЙ ЗВ'ЯЗОК » 
      


 З метою реализации та додержання вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі, обігу продукції и видовищних ЗАХОДІВ сексуального чи Еротічні характеру, продукції, что містіть пропаганду культу насильства, жорстокості и порнографії, Створено Національну експертну комісію України по вопросам захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія). Відповідно до статті 17 Закону України "Про захист суспільної моралі" Національна комісія є постійнім позавідомчім Державним експертно та Контролюючим органом, Який Діє відповідно до цього Закону та чинного законодавства України и є відповідальнім за утвердження здорового способу життя, належно стану моральності Суспільства, Контролює обіг продукції и видовищних ЗАХОДІВ сексуального чи Еротічні характеру. 
        Рішення Национальной КОМІСІЇ, прійняті в межах ее повноважень, є обов'язковими для РОЗГЛЯДУ центральними и місцевімі органами влади, засоби масової информации всех форм власності за за за за за за за, а такоже фізічнімі та юридичними особами. Відповідно до статей 2, 6 Закону України "Про захист суспільної моралі" Критерії віднесення продукції до такой, что має порнографічній характер, встановлюються спеціально уповноваженим органом віконавчої власти у сфері культури та мистецтв. Виробництво та обіг у будь-Якій форме продукції Еротічні характеру та продукції, что містіть елементи насильства та жорстокості, дозволяються Виключно за умови Дотримання обмежень, встановлений законодавством. Забороняються виробництво та розповсюдження продукції, яка: пропагує войну, національну та релігійну ворожнечу, зміну Шляхом насильства Конституційного ладу або теріторіальної цілісності України; пропагує фашизм та неофашизм; прініжує або ображає націю чи особистість за національною Ознакою; пропагує бузувірство, блюзнірство, неповагу до національніх та релігійніх святинь; прініжує особистість, є проявіті Знущання з приводу фізичних вад (каліцтва), з душевнохворіх, літніх людей; пропагує невігластво, неповагу до батьків; пропагує наркоманію, токсікоманію, алкоголізм, тютюнопаління та інші шкідливі звички.
     З скроню темпами розвитку науково-технічного прогресу, зокрема, електронної техніки та можлівіть обміну інформацією Постав питання захисту дітей від інформації, яка Несе загроза морально-псіхічному здоров'ю. Працівнікамі Національної КОМІСІЇ проводитись робота щодо Виявлення цієї інформації у засоби масової інформації на будь-якіх носіях, в тому чіслі, розповсюдження її за допомогою мобільних телефонів та всесвітньої мережі Інтернет. Мобільний телефон та Порнографія. Порнографія стає одним з локомотівів розвитку мобільного зв'язку, так як і Раніше вона допомогла Розповсюдження відеомагнітофонів та інтернету. В Європі продажів розваг для дорослих, Які можна отріматі в мобільні телефони, Вже ставши бізнесом, що приносити Мільйони доларів.
      Користувачі стільнікового зв'язку Вже вітрачають десятки мільйонів на рік на "контент для дорослих". У чіслі розповсюджувачів порнографії опінію Такі компанії, як гігант мобільного зв'язку Vodafone (Водафон) - назв однією з британських газет "Vodafilth" (filth - "розпуста"). На думку експертів, до 2009 р. статки "мобільного" порно у всьому світі склалось $ 2 мільярді. Індустрія мобільного телебачення вража ТІМ, що 30 відсотків відео-контенту, відтворюваного на мобільніх прілаштуваті, є порнографічнімі. На території СНД, за данімі Деяк провайдерів, еротика і Порнографія складає НЕ менше третина Всього сайті Вся мобільніх картинок.Найбільш популярними залішаються WAP-сайти порнографічного змісту. При цьом аналітікі відзначають, що тіпів Споживачем мобільного порноконтентом є молодь та діти.  Батьки ма ють вміті, що Вже роблять діти!  передача контенту Контент (з англ. - Зміст, вміст) - будь-яке інформаційно-значиме Наповнення інформаційного ресурсу (тексти, ігри, графіка, мультимедіа). Мобільний контент - це цифровий контент, адресність власникам мобільніх прістроїв. Є декілька способів передачі мобільного контенту: MMS ПОВІДОМЛЕННЯ; За допомогою Bluetooth® (блютус); ІЧ- порт, IrDA (Інфра червоний порт). Bluetooth - це технологія бездротового зв'язку, Створена у 1998 році.
         Основне призначення Bluetooth - забезпечення економного (з точки зору спожитих Струму) і дешевого радіозв'язку між різноманітнімі типами Електрон прістроїв, таких як мобільні телефони та аксесуари до них, Портативні та Настільні комп'ютери. Можливості Bluetooth дозволяють передаваті будь-яку інформацію у вигляді файлів на відстань до 100 метрів. Тому будь-який файл підліток може Прийняти / Передат за допомогою Блютус.
        При цьом підлітки можуть буті НЕ Знайомі і не Бачити один одного та знаходітісь у різніх пріміщеннях. MMS - послуга мультимедійних Повідомлень (англ. Multimedia Messaging Service, MMS) - стандарт, Який дозволяє пересілаті між мобільними прілаштуваті ПОВІДОМЛЕННЯ з мультімедійнім змістом (зображення, звук ТОЩО). Але, на Відміну Від Bluetooth ця послуга надається оператором мобільного зв'язку, є платною та має обмеження, Які встановлюються оператором, а самє, ціна, Кількість Повідомлень та максимальний об'єм Даних. IrDA - Інфра червоний порт (англ. Infrared Data Association) є одним Із стандартів передачі Даних на малі відстані за допомогою інфрачервоного випромінювання. Тобто, ІЧ-порт є аналогом Bluetooth, але На Відміну Від останнього, має малий радіус Дії, Які НЕ більше 10-20 сантіметрів.
Замовлення контенту через SMS
Абонент відправляє SMS з кодом контенту на короткий номер оператора (компанії, Які Надаються послуги мобільного зв'язку).
Оператор (без АНАЛІЗУ вмісту) перенаправляє отриманий SMS до контент-провайдера (компанія, яка займається розповсюдження контенту - картинки, музика, ігри, фото, кліпи ТОЩО) згідно з Укладення угідь. Договір Включає ряд Додатків, в якіх опісується сервіс, правила участі і контент, що надається.
При вдалій передачі SMS від оператора до контент-провайдера відбувається Тарифікація (з абонента знімаються гроші). Деякі оператори знімають гроші при передачі зворотнього SMS від контент-провайдера до оператора.
Контент-провайдер опрацьовує отриманий SMS та, согласно з Вказаним кодом, відкріває відповідне WAP-посилання на агентство агентство агентство Вказаним контент. ПОСИЛАННЯ відправляється у зворотньому SMS від контент-провайдера до оператора.
Оператор отрімує SMS и відправляє (без АНАЛІЗУ вмісту) его абонентові.
Абонент заходіті на Вказаним в SMS WAP-ПОСИЛАННЯ та закачує контент на телефон. (З'єднання відбувається через PROXY-оператора, Який Здійснює лишь таріфікацію без Додатковий АНАЛІЗУ). Замовлення контенту через IVR (в основному Звуковий контент) Абонент телефонує на короткий номер. Оператор перенаправляє дзвінок до контент-провайдера (або підрядчика контент-провайдера) согласно з Укладення угідь.
Договір Включає ряд Додатків, в якіх опісується сервіс, правила участия и контент, что надається.
Система контент-провайдера відповідає на виклик (з цієї миті почінається Тарифікація. Таріфікується або з'єднання, або длительность, або ті та інше). Абонент через IVR-меню вібірає Потрібний контент.
Контент-провайдер, посилаючися на Вибраний в IVR-меню контент, формує відповідне WAP-посилання на агентство агентство агентство цею контент. Посилка відправляється через SMS від контент-провайдера до оператора.
Оператор отрімує SMS та відправляє (без АНАЛІЗУ вмісту) его абонентові (Інколи оператор знімає Додатковий плату з контент-провайдера за Відправлення SMS, оскількі таке Відправлення часто відбувається як рекламна розсилка, и дуже Рідко є Офіційно оформлення відповіддю на IVR-запит).
Абонент заходіті на WAP-ПОСИЛАННЯ, ласка Вказаним в SMS, и закачує контент на телефон. (З'єднання відбувається через PROXY-оператора, Який Здійснює лишь таріфікацію без Додатковий АНАЛІЗУ). Закачування контенту з WAP-порталу Абонент заходіті на ПОСИЛАННЯ WAP-порталу. (З'єднання відбувається через PROXY-оператора, Який Здійснює лишь таріфікацію без Додатковий АНАЛІЗУ). Вібірає Потрібний Йому контент. Закачує Вибраний контент. Як захістіті дітей від закачування контенту з небажаним змістом. Оператори Надаються можлівість перегляду всех витрат Певного мобільного номеру. Варто домовитий з дитиною, что ві будете переглядаті ЦІ дані, або Включити Цю послугу без ее відома, но для цього вам буде Потрібний телефон дитини.
Віяснівші, что дитина вікорістовувала послуги контент-провайдера, слід зателефонуваті в call-центр оператора и довідатіся:
якому контент-провайдеру Належить цею короткий номер або WAP-портал;
которого роду інформація надається через заразитися сервіс;
чи є на цьом порталі інформація Еротічні чи порнографічного характеру;
Контактна адреса call-центру контент-провайдера. У call-центрі контент-провайдера Ви можете з'ясувати, Який контент БУВ замовлення з номера Вашої дитини, при цьом НЕ Варто інформуваті, что це не ваш особистий номер. Контент-провайдер может відмовітіся надаті таку інформацію. Одночасно з'ясуйте, якові інформацію можливо замовити за данім коротким номером (зателефоном на цею номер або зайдіть на WAP-портал).
Подівіться в телефоні дитини, чи збереглося SMS з номером замовлення контенту, або зворотнє SMS з WAP-ПОСИЛАННЯ, або перевірте Історію сторінок, Які відвідувала дитина, в браузері телефону. Если Ви Переконайся в тому, что сервіс, Яким корістувалася Ваша дитина, містіть інформацію Еротічні, порнографічного чи Іншого небажаним характером, и Цю інформацію дитина Вже получила (что буває найчастіше), нужно звернути до call-центру оператора. Вибір за Вами. Діти в Інтернеті Проблема безпеки дітей в мережі Інтернет Вже НЕ здається Україні такою далекою. Ніхто НЕ может заперечіті, что на сьогоднішній день вона постала особливо гостре. Відомо, что підлітки у период заніженої самооцінкі шукають ПІДТРИМКИ среди своих друзів, а не у Батьківщині колі.
Старші підлітки, бажаючих незалежності, ма ють потребу ототожнюваті Собі з Певна група й схільні порівнюваті цінності своєї сім'ї та своих товаришів. Що роблять підлітки в он-лайні  В он-лайні підлітки завантажують музику, Використовують обмін міттєвімі повідомленнями, електронною поштою та Грають в он-лайнові ігри. С помощью пошукових серверів підлітки знаходять інформацію будь-которого змісту та якості в мережі Інтернет. Більшість підлітків реєструються у приватних чатах та спілкуються на будь-які тімі, відаючі Собі за дорослих. Хлопці в цьом віці Надаються предпочтение всьому, что виходе за Межі дозволеного: брутальний гумор, насильство, азартні ігри, еротічні та порно сайти.
Дівчатам, Які ма ють занижену самооцінку, подобається розміщуваті провокаційні фото, смороду схільні на фрівольні розмови, відаючі Собі за дорослих жінок, в результате чого стають жертвами сексуальних домагань.
 Як Забезпечити БЕЗПЕКУ дітей в мережі Інтернет  Пропонуємо декілька рекомендацій, Які слід взяти до уваги: розміщуйте комп'ютери з Internet-з'єднанням поза межами кімнати Вашої дитини; поговоріть зі своими дітьми про друзів, з Яким смороду спілкуються в он-лайні, довідайтесь як смороду проводять дозвілля и чім захоплюються; цікавтесь Які веб сайти смород відвідують та з ким розмовляють; вівчіть програми, Які фільтрують Отримання информации з мережі Інтернет, например, Батьківський контроль в Windows *;
наполягайте на тому, щоб Ваші діти Ніколи НЕ погоджуваліся зустрічатіся зі своим он-лайнових ІНШОМУ без Вашого відома;
навчіть своих дітей Ніколи НЕ надаваті особисту інформацію про себе та свою Батьківщину електронною поштою та в різніх реєстраційніх формах, Які предлагают власниками сайтів;
контролюйте інформацію, якові завантажує дитина (фільми, музику, ігри, тощо);
цікавтесь чи не відвідують діти сайти з агресивним змістом;
навчіть своих дітей відповідальному та етичним поведение в он-лайні. Смород НЕ повінні використовуват Інтернет ятір для розповсюдження пліток, погрозивши іншім та хуліганськіх Дій;
Переконайся, что діти Консультують з Вами, относительно будь-якіх ФІНАНСОВИХ операции, здійснюючі замовлення, купівлю або продаж через Інтернет ятір;
інформуйте дітей Стосовно потенційного ризики во время їх участия у будь-якіх Іграх та розвагах;
Розмовляй як з рівнім партнером, демонструючі свою Турбота про суспільну мораль. Вікорістовуючі ЦІ рекомендації, Ви маєте нагод максимально захістіті дитину від негативного впліву всесвітньої мережі Інтернет. Альо пам'ятайте, Інтернет, це НЕ только осередок розпустивши та жорстокості, но й найбагатша в мире бібліотека знань, розваг, спілкування та других корисних речей. Ві повінні навчіті свою дитину правильно користуватись ЦІМ невичерпний Джерелом информации. 
Та  НАЙГОЛОВНІШЕ, дитина винна розуміті, что віні позбавляєте ее вільного доступу до комп'ютера, а самперед, оберігаєте. Дитина винна Вам довіряті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ЯК ВИЗНАЧИТИ ЧИ КОМФОРТНО ДИТИНІ В КОЛЕКТИВІ?

Дитина не завжди може висловити словами те, як вона відчуває себе в колективі. Навіть якщо проблеми є, батьки часто дізнаються про них через...