Сокирянська районна державна адміністрація
Відділ освіти,
молоді та спорту
Білоусівський навчально-виховний комплекс
Районне методичне об’єднання
працівників
психологічної служби
«Соціально-педагогічний
супровід процесу адаптації та соціалізації учнів у НУШ»
23.10.2019 р.
«Погоджено»
«Затверджено»
В.о. завідувача
РМК Начальника
відділу освіти,
молоді та спорту РДА
______________ Микитюк В.М.
______________ Рябко Г.І.
ПЛАН
роботи районного
методичного об’єднання працівників психологічної служби з проблеми:
«Соціально-педагогічний
супровід процесу адаптації та соціалізації учнів у НУШ»
Дата
проведення: 23.10.2019.р
Місце проведення: Білоусівський НВК
Час проведення: 09.00
№
|
Час проведення
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
1
|
09.00-09.30
|
Заїзд
та реєстрація учасників методичного об’єднання
|
|
2
|
09.30-09.40
|
Відкриття
методичного об’єднання та ознайомлення з планом роботи
|
Банар
Марія Василівна
методист-психолог
РМК ВОМС
|
3
|
09.40-09.50
|
Візитна
карточка навчального закладу
|
Гафінчук
Альона Степанівна директор
Білоусівсько НВК
|
4
|
09.55-10.55
|
Тренінг:
«Соціально-педагогічний
супровід процесу адаптації та соціалізації учнів у НУШ»
|
Самборська
Неля Василівна
соціальний педагог Білоусівського НВК
|
5
|
11.00-11.45
|
Самборська
Неля Василівна
соціальний педагог Білоусівського НВК
|
|
Засідання
круглого столу:
«Соціально-педагогічний супровід процесу адаптації та соціалізації учнів
у НУШ»
|
|||
6
|
12.10-12.25
|
Доповідь: «Соціально-педагогічний супровід
соціалізації учнів»
|
Хриптієвська
Т.В., практичний психолог Михалківського НВК
|
7
|
12.25-12.45
|
«Психологічний супровід соціалізації
особистості»
|
Тімофеєва
А.І., соціальний педагог ЗОШ І-ІІІ ст с.Грубно
|
8
|
12.45-13.00
|
Доповідь: «Шляхи оновлення НВП як запорука
успішної соціалізації вчителів та
учнів, проблеми, досвід, перспективи»
|
Харабара
С.В.психолог з девіантної поведінки КУ «ІРЦ»
|
9
|
13.00-13.15
|
Доповідь: « Соціалізація учнівської молоді в
умовах реформування та гуманізації освіти»
|
Мирза
Н.Д. практичний психолог Олексіївського НВК
|
10
|
13.15-13.30
|
Підведення
підсумків районного методичного об’єднання. Прийняття методичних
рекомендацій.
|
Банар
Марія Василівна
Методист-психолог
РМК ВОМС
|
Методист РМК
ВОМС
Банар М.В.
Методичні рекомендації
районного методичного об’єднання працівників
психологічної служби з проблеми:
«Соціально-педагогічний
супровід процесу адаптації та соціалізації учнів у НУШ»
Бережіть дітей такими, якими вони є,
зробіть їх такими, якими вони мають
стати.
Ви маєте розгадати їх. На те ви й
дорослі.
Ш. Амонашвілі
Здійснювати
процес соціалізації підростаючого покоління шляхом:
1. Гуманізації навчально-виховного процесу,
створення сприятливого морально-психологічного клімату в колективі.
2. Створення
кожному учневі ситуації успіху, де б він міг себе реалізувати як особистість.
3. Підвищення потреб у
вихованні дбайливого ставлення до історії, культури і традицій народу.
4. Розширення виховного простору на основі
зв’язків із соціальним середовищем.
5. Виховання моральної стійкості вихованців до впливу негативних факторів
соціального середовища.
6. Комплексно впроваджувати стратегії психологічного супроводу
освітньої діяльності, а саме особистісно-фасилітативну, теоретико-методичну та
практико-конструктивну, з метою формування психологічної готовності вчителів до
змін, полегшення процесу адаптації, подолання антиінноваційних бар’єрів в
закладах освіти. Працівникам психологічної служби кожної школи
визначити групи педагогів (окремо кожного
педагога) за потребою у основних стратегіях та проводити з ними відповідні
заходи;
7. Взяти до уваги рекомендовану
тематику методичних студій: «З радістю до школи», «Світ і Я», «Зрозуміти себе та інших», «Пізнаємо
світ», «Основа життєстійкості», «Розвиваємо успішність», «Творчість і
особистість»;
8. Забезпечити
проведення педагогічних або психолого-педагогічних консиліумів в закладах
освіти району/міста/ОТГ з метою вирішення основних проблем окремих учнів,
класів, які виникли в освітньому процесі;
9.
Проводити системну роботу з
педагогами та батьками першокласників із впровадження педагогіки партнерства;
результати обговорювати на дискусійній платформі;
10. Визначити комплекс професійного
інструментарію (діагностичного, просвітницького, розвивального, корекційного та
ін.), який буде застосовуватись в роботі з вчителями, батьками, учнями в умовах
НУШ.
11.
Постійно займатися самоосвітою:
читати сучасну психологічну літературу, слідувати рекомендаціям МОНУ, НМЦППСР
ІППОЧО, знайомитися з кращим досвідом роботи в цьому напрямку, використовувати
напрацювання практичних психологів
пілотних закладів освіти Чернівецької області
з розвитку емоційного інтелекту, критичного мислення, мотиваційної
спрямованості та креативності учасників освітнього процесу.
Аналіз
23.10.2019 року гостинно відкрив для працівників
психологічної служби району свої двері Білоусівський НВК. Саме тут, з метою
підвищення професійного рівня фахівців психологічної служби відбулося районне методичне об’єднання на тему: «Соціально-педагогічний супровід
процесу адаптації та соціалізації учнів у НУШ»
Відкриття методичного об’єднання та
ознайомлення з планом роботи провела Банар Марія Василівна, методист-психолог РМК
ВОМС.
Директор Білоусівсько НВК Гафінчук Альона Степанівна познайомила учасників
з історіє села та візиткою навчального закладу.
З метою створення позитивного настрою
було переглянуто відеоролик «Доброго і щасливого Всім дня!» https://drive.google.com/drive/my-drive
Засідання круглого
столу «Соціально-педагогічний супровід процесу адаптації та соціалізації учнів у
НУШ» провела Самборська Неля Василівна, соціальний педагог
Білоусівського НВК. https://drive.google.com/drive/my-drive
Позитивним завершенням семінару стала екскурсія до Галайківського
Свято-Преображенського чоловічого монастиря.
Немає коментарів:
Дописати коментар