ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ТРАВМАТИЧНІ ПОДІЇ (ВІЙНУ ЧИ СМЕРТЬ)?
В екстремальній ситуації потрібні звичайні промови.
Чуттіві баткі чі опікуні, які оточую дітину турботою
Доступ до ресурсів (школа, ігрі, іжа...)
Підтримка стосунків з однолітками
Чи можна вам допомогти?
Це рутина. Важливо, що schob ditina mala pevni ostrivtsi visobenosti (зранку чисті зуби, робімо зарядка ...)
Відволікання uvagi (іgrami) ta mozhlivisty buti activim (namaluvati, zlipiti shchos)
Оптика батьківська, просто витративши годину відразу
Структура і оточення (наприклад, якщо необхідно працювати як агресорі)
Інформація. Поясніть дітям інформацію в ситуації, що склалася. Вперше важлива інформація, знання дітей, необхідність бути поінформованими, контроль.
Найважлівіше — відпочинок на запітанні
Ви говорите про травму (віньну, смерть близьких)?
Dati sobi mozhlivist sliduvati zapitannyam, yaki zadaje ditina. Скажи дітіні, що-вона може тебе все нагодувати, шо хоче.
Діти зможуть довести до точки зору розвиток травматичних дітей і смертей. Ви можете зробити все можливе. Шанобливо слухайте цю їжу і питво.
Ви можете знати відповід, оскільки ви будете зрозумілим для дитини. Заспокойтеся, зсуньте фокус на шчос-інше. Діти знають, що таке добро і зло через казки.
Важливо буті відвертім. Відвертист не мається на увазі, ось що всі говорять. Але все, що, шчо ві кажуть, майє буті правдиво. Інакше ві можна провести довіра дітіні.
Заради життя можна зайнятися великою психологією. Або прийшов в групу психологічної педагогіки і тріматіся відразу. З іншимі батки, підлітки чі вчітелім — з тімі, хто може зрозуміті твої досвіди. https://poruch.me/
ЯК ВИ ГОВОРИТЕ ПРО ТРАВМУ (СМЕРТЬ)?
В екстремальній ситуації потрібні звичайні промови.
Чуттіві баткі чі опікуні, які оточую дітину турботою
Доступ до ресурсів (школа, ігрі, іжа...)
Підтримка стосунків з однолітками
Чи можна вам допомогти?
Це рутина. Важливо, що schob ditina mala pevni ostrivtsi visobenosti (зранку чисті зуби, робімо зарядка ...)
Відволікання uvagi (іgrami) ta mozhlivisty buti activim (namaluvati, zlipiti shchos)
Оптика батьківська, просто витративши годину відразу
Структура і оточення (наприклад, якщо необхідно працювати як агресорі)
Інформація. Поясніть дітям інформацію в ситуації, що склалася. Вперше важлива інформація, знання дітей, необхідність бути поінформованими, контроль.
Найважлівіше — відпочинок на запітанні
Ви говорите про травму (віньну, смерть близьких)?
Dati sobi mozhlivist sliduvati zapitannyam, yaki zadaje ditina. Скажи дітіні, що-вона може тебе все нагодувати, шо хоче.
Діти зможуть довести до точки зору розвиток травматичних дітей і смертей. Ви можете зробити все можливе. Шанобливо слухайте цю їжу і питво.
Ви можете знати відповід, оскільки ви будете зрозумілим для дитини. Заспокойтеся, зсуньте фокус на шчос-інше. Діти знають, що таке добро і зло через казки.
Важливо буті відвертім. Відвертист не мається на увазі, ось що всі говорять. Але все, що, шчо ві кажуть, майє буті правдиво. Інакше ві можна провести довіра дітіні.
Заради життя можна зайнятися великою психологією. Або прийшов в групу психологічної педагогіки і тріматіся відразу. З іншимі батки, підлітки чі вчітелім — з тімі, хто може зрозуміті твої досвіди.
Немає коментарів:
Дописати коментар